piątek, 25 stycznia 2013

Poszukiwany Anioł Odnaleziony

Żeby nie było, że znam tylko odmianę mężczyzny Super Model Boski, porzucone żony, niedocenione kochanki i półinteligentki z dyskoteki, to dziś dla kontrastu i  w podpunktach przedstawię sylwetkę Anioła. Oczywiście Osoba ta istnieje w świecie rzeczywistym, ma imię i nazwisko oraz adres, ale tych danych oczywiście nie podam ze względów oczywistych - bom pazerna jest na anioły okropnie i zamierzam się onym nie dzielić jeśli taki ląduje na moim terenie.
Anioła znam od kilku miesięcy i wiem, że to Anioł jest, bo zdradzają go następujące "drobiazgi":
1. Jest zawsze w pobliżu i gotowy do działania dla dobra mojego.
2. Nigdy nie jest Go za dużo i "za wszędzie".
3. Nie oczekuje peanów dziękczynnych i czołem bicia za to co robi.
4. Nie gada tylko robi.
5. Jak robi to konkretnie.
6. Jak działa to skutecznie.
7. Nie zostawia mnie "na lodzie" z deklaracjami bez pokrycia.
8. Przywozi mi maści na bolącą stópkę i kwiatki na lepszy humor oraz inne "słodycze".
9. Kiedy nie mogę się dźwignąć sama, Anioł bez cienia wyrzutu w słowie, geście czy spojrzeniu dźwiga mnie pomimo, żem ciężka jak diabli.
10. Wozi po autostradzie gdy mój napęd mózgowy zawodzi i płakać pozwala do woli.
11. Cierpliwie znosi piłowanie w kółko jednego nagrania o wymownym tytule -"We're All beautiful".
12. Dokarmia mnie jak ptaki zimą, zapasy energii na kośćcu moim gromadząc wbrew mej woli.
13. Słucha.
14. Radzi.
15. Pomaga.
16. Nie ocenia.
17. Nie krytykuje.
18. Nie manipuluje.
19. Biorąc powyższe punkty w klamrę: Nie zasłania oczu i uszu na to, na co zazwyczaj ludzie zasłaniają. Dopytuje, wnika, działa. Prawdziwy Człowiek i Przyjaciel. Po prostu ANIOŁ. 




1 komentarz:

  1. Dzięki temu że znam Ciebie, to też znam Tego ANIOŁA. Jest to SuperMen Anioł Wszechmogący...
    Całą resztę tych co się podają za Anioły proponuję zakopać, przycisnąć ołowianą kulą z napisem OBIECUJĄCY - NIESPEŁNIAJĄCY lub Tyle naobiecywałem, że sam się zakopałem.....

    OdpowiedzUsuń