poniedziałek, 7 stycznia 2013

Co mnie śmieszy, co mnie bawi:-p


Kiedy jechoł jo ciągnikiem,
wtedy jo zobaczył Cię,
Ty na polu gnój zwolałaś,
wtedy jo zakochoł się.
Jesteś najpiękniejsza w całej wsi,
więc rozrzutnik kupię Ci.
Ty bydziesz moja,
Jo byde Twój,
Bydymy razem wywolać gnój.


Autentyczna rozmowa basenowa:
Dwie zaprzyjaźnione osoby w kabinach toaletowych:
- A ty ściągasz majtki jak sikasz?
- Nie, po co? I tak zaraz będą mokre.

Jasio składa życzenia dziadkowi z okazji 70 urodzin. 
* Mam dla ciebie dwie wiadomości jedną dobrą, drugą złą. 
* No, to zacznij od dobrej. 
* Na twoje urodziny przyjdą dwie striptizerki. 
* To świetnie, a ta zła? 
* To są Twoje rówieśniczki! 


Na Wydziale Chemicznym AGH, podczas laboratorium blondynka pyta się swojej koleżanki:
- A co ty tam właściwie robisz?
- Ekstrahuje
A blondynka na to:
- To zrób mi dwa.

Przychodzi baba do architekta:
- Pani chce się budować?
- Nie, walić.


Skin kupuje łańcuch.
Sprzedawca pyta: - Zapakować?
- Nie, na miejscu będę napierdalał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz