wtorek, 9 kwietnia 2013

Obiecanki cacanki czyli lista obietnic kobietom składanych.

Nie chce mi się dzisiaj koronek słownych dziergać, dlatego w podpunktach zestawienie obiecanek cacanek zrobię, cobyście sobie Niewiasty ze swoją listą porównać mogły i zobaczyć czy fajniejsze może pierdoły w wasze uszy pociśnięto. Oto co moje uszy przyjęły, a co głowa zaszufladkować musiała w archiwum " obietnic z dupy". A zaczęło się od hitu w punkcie pierwszym...
1. Nawet nie wiesz jaki  cudowny świat przygotowałem Ci w swoich marzeniach...
2. Zabiorę cię własnie tam...
3. Mówisz - masz.
4. Będziemy mieli taki dom...
5. Pojedziemy gdzie zechcesz.
6. Zamknę cię w piwnicy, przykuję do kaloryfera, będę karmił i gwałcił, aż zajdziesz w ciążę.
7. Jak sobie kupię nowy samochód, ten będzie Twój.
8. Ja ci prezentów robił nie będę i na obiady też nie będę prowadzał.
9. Założymy razem firmę.
10. Już nie musisz się martwić o jutro.
11. Dla ciebie wszystko.
12. Przygotuję ci najlepsze na świcie krewetki, bo nikt nie robi takich jak ja.
13. Przelecę cię na motorze w lesie.
14. Nauczę cię jeździć na nartach.
15. Zobaczysz, zabiję cię. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz